måndag 7 december 2009

Back to business


Nu är det mindre än en månad kvar tills jag är på plats på jobbet igen. Verkligen en tudelad känsla. Kommer sakna dessa dagar med Nils då vi ligger och sträcker oss länge i sängen på morgnarna, åker och gymmar mitt på dagen, äter lång frukost tillsammans, tar en promenad då det är ljust ute, knatar runt på stan, träffar andra mammor och barn, lunchar...ja, kommer helt enkelt sakna friheten vi haft!
Men det kommer bli kul att lyssna på alla Elisabets historier igen, prata utlandsresor och New York med Månika, prata snusk och spöken med P-E, lyssna på Maudes alla kompisars livsöden..att vara en del i gänget igen!

3 kommentarer:

Sussie sa...

Känner igen det där.... tudelat är ordet.
Jag är glad att jag delvis har det kvar. :)

Weronica sa...

Ja och för att inte tala om Anders alla roliga historier. Och hans härliga sätt mot alla på avdelningen :D Och glöm inte ihoptryckta Björn. Han är ju ändå din chef gumman. HAHA.

LalaBing sa...

Sus: Ja, blir bättre när jag vet att Pelle är hemma med Nils i 4 månader! Sen går vi nog ner i tid båda två! Så jag kommer vara mammaledig i 20% eller nåt sånt;)

Wero: Schhhh! Tänk om de läser:D Hädanefter får du kalla dem Ernst (long story) och Knytnäven!