fredag 6 november 2009

Snö



Läste precis i All about me´s blogg om snö och det roliga är att jag tänkt precis samma sak! Jag har aldrig varit ett fan av snö och vinter och så länge det inte är snö på marken är det "typ nästan fortfarande sommar". MEN. I år är det annorlunda! Det snöar för fullt ute och marken är vit. Så härligt. Det lyser verkligen upp och jag blir sugen på promenader och höra snön knarra under fötterna. Få ta på mig mina älskade Graningekängor igen och min nya Helly Hansenjacka (fast det lär dröja innan det blir så kallt så den kan användas).


Får oxå en härlig flashback till första snön ifjol. Det var dagen efter Nils föddes!

2 kommentarer:

It´s all about me sa...

kanske är det vår underbara ålder (skiljer ju max en månad mellan oss) som gjort att vi börjat uppskatta saker på ett annat sätt? :)

LalaBing sa...

IAAB: Jaa, det måste vara det, eller som du skrev: acceptans;)