onsdag 30 september 2009

New York


I påsk åker jag och Weronica till New York. Jag fick ett infall att resa medan Pelle är pappaledig och Weronica hakade direkt på (sånna människor me love). Resan är bokad och betald, så 1 vecka i påsk befinner vi oss i The Big Apple. Ska bli skitskoj att se vad ALLA pratar om och att uppleva staden själv!


Att lämna Nils en hel vecka kommer bli jobbigt och är redan nu gruvsamt, men han får ju spendera massa tid med världens bästa pappa (och farmor och farfar skulle jag tro) så det går knappast någon nöd på honom. Det är nog jag som kommer fälla mest tårar vid flygplatsen. Men, det som inte dödar härdar!


Och heeey - NEW YORK - HERE WE COME!


10 kommentarer:

pim sa...

jisses vad skoj :) hoppas jag också får uppleva NY en dag.

Anna sa...

Vilken mammalyx att få åka till New York! :-) Jag hoppas också på att få uppleva den staden någon gång i framtiden. Kram på dig!

Sussie sa...

Menar ni allvar?

Weronica sa...

Det skall bli sååå himla kuuuuuul att åka dit igen :)
Och med dej kan det bara bli bäst. hehe. Hoppas fler hakar på så vi kan göra det vi pratade om höhö. KRAAAAM

Andrea sa...

Åååååå va fuuuusk!!! jag vill oxå! =) men jag får nog spara i hundra år först ;)

Anonym sa...

Rooligt!! Jag skulle va glad om jag hade råd att ta mej till Umeå som läget är just nu! ;)

Lala Bing sa...

Ja, jag har redan sparat i 100 år:)

Men Anki - du vill ju hellre vara hemma än jobba? Då är det ju svårt att få in nån kosing;) Lägg ut lite grejs på Tradera (Huuto) och Blocket vettja;)

HannaElin79 sa...

Det låter så fantastiskt!

KANSKE syns vi där, haha.

LalaBing sa...

Ja, det vore kul Hanna! Lämna karln hemma och haka på oss:) Once in a lifetime tillfälle, hihi!

hotingewa sa...

men gud va svårt att lämna nils, vad du ska fälla tårar , men det kommer att bli skitkul för er , vilket datum blir det då, jag önskar er ly¨cka till, får vi nån på hälsning av pär o nils i påsk,, eller , puss