onsdag 16 september 2009

Gym


Nu har jag äntligen tagit ett beslut.
Efter mycket funderingar och velande har jag köpt ett gymkort i Vännäsby.

Kriterierna:

1) Kan träna dagtid och ta med Nils (så slipper jag träna på "dyrbar" kvällstid då jag vill rida och umgås med Pelle).

2) På ett gym kan man komma och gå som man själv vill.

3) Det finns även pass såsom gympa, power p, yoga och boxercise.

4) Jag kunde lösa ett 3-månaderskort som tar slut lagomt till jul, för efter jul börjar jag jobba och då är det annan träning som gäller!

Vad bra det känns nu!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ett smart beslut tycker jag! :) Har du nångång möjlighet så ska du träna Afro för min polare Mia vid IKSU, hon är GRYM!!

It´s all about me sa...

Ja, bra beslut! :) Men hur funkar det med Nils, har de barnpassning?

Erika sa...

Härligt! Jag har faktiskt tagit mig i kragen å går minst 3 ggr i veckan till iksu.

Weronica sa...

Jättebra val. OCh gymmet ser verkligen fräscht ut !!!
Bra du kan träna på dagen, så du har hästarna på kvällen. Dem är ju PRIO ETT :)

LalaBing sa...

AK: Jag tar med Nils! Det var inga problem. han får sitta i vagnen. Om han sover så är det bara att ställa vagnen ute och ha med sig barnvakten (inte Wero).

hotingewa sa...

vad du har fullt med energi, vi skulle bodd lite närmare o vara barnvakt, vi kommer kanske snart o hälsar på , då kan du träna , puss o kram , saknar er så mycket ,

HannaElin79 sa...

Gött, låter perfa som mammaledig och slippa trängas med andra om kvällarna

Weronica sa...

HAHAHAHAHA :)
Hade gärna varit med som barnvakt. Puss på Nils <3