onsdag 26 augusti 2009

Kan man bli annat än lycklig när man ser en sån här goding varje dag?

9 kommentarer:

Weronica sa...

Underbaring :)

It´s all about me sa...

Han blir bara sötare och sötare! :)

Anonym sa...

LYCKA it is! :)

pim sa...

jag gillar inte barn men han är ju OTROLIGT söt :)

Anonym sa...

sötaste , sötaste lilla kille som finns, längtar så mycket efter han o även resten av familjen,. puss o kram ,

Anonym sa...

varför blev jag anonym, jag är mormor åt den sötaste lilla killen som bor i vännäs, saknar han varje dag som går, o varje gång jag pratar med hans mamma är det nästan något nytt han har gjort, se bara vilket smile killen har , han gillar att posera framför kameran, han är så lik sin moster på det sättet , söta nils o även resten av familjen, utan dom ingen så underbar kille , tack, jag väntar bara på fler barnbarn nu,

Erica sa...

vilken underbar bild !! Så sööt

Sussie sa...

Han är jättesöt. :)

Lala Bing sa...

Tacktacktack allihopen:)